Hírek & újdonságok
• 10 bolygó van jelenleg csak megnyitva, a többi le lett zárva
• birodalmi rangok
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (10 fő) Vas. Szept. 10, 2017 1:07 pm-kor volt itt.
Latest topics
» Réges-régen...
by Northan Kedd Júl. 31, 2018 11:19 pm

» Általános csevegő
by Jaden Knight Vas. Feb. 19, 2017 2:29 pm

» Eshan City (főváros)
by Vince Oran-Kin Szer. Ápr. 13, 2016 5:41 pm

» Karbonitfagyasztó
by Northan Szer. Márc. 30, 2016 5:27 pm

» [Kidolgozás alatt] Shistavanen
by Northan Csüt. Márc. 24, 2016 3:04 pm

» [Új] Seloniai
by Northan Csüt. Márc. 24, 2016 3:03 pm

» Zhel Enygh
by Zhel Enygh Vas. Márc. 20, 2016 9:02 pm

» Zhel Enygh
by Northan Vas. Márc. 20, 2016 8:22 pm

Top posting users this month

Statistics
Összesen 19 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Ruzuzu

Jelenleg összesen 581 hozzászólás olvasható. in 476 subjects

V. Harcrendszer

Go down

V. Harcrendszer

Témanyitás by Northan on Csüt. Jún. 11, 2015 4:06 pm

HARCRENDSZER:

Megjegyzés:

A harcrendszer csak egy segédlet, amit, ha akarsz használsz, ha nem, akkor szabad szöveges játékkal küzdesz, vagy akár egy másik rendszert használsz, a lényeg, hogy mindkét fél beleegyezzen. Kérdéses esetben bátran fordulj egy adminhoz / moderátorhoz / mesélőhöz, de akár társaidtól is kérhetsz segítséget (pl. chaten).

Kockadobás:

Az oldalnak van saját kockadobója, a harcokban ezt kell használni, más féle kockadobás nem érvényes (hacsak nem beszéli meg mind a két fél előre). A kockadobás nagyon egyszerű, akinek van már tapasztalata más fórumos szerepjátékban, az bizonyára tudja is hogyan kell használni, ám aki még nem tudja, annak itt van egy kis segítség. 

Fogalomtár:

Kör: a reagváltásnyi idő, ami alatt mindkét fél egyszer ír.
Cselekvés: bármi, amit csinál a karakter a köre alatt, cselekvésnek számít. 
Sebzés: ennyi életerőt veszít a védekező, ha sikeresen eltalálják. 
Életerő: a kitartást 5-tel szorozva kapjuk meg. Ha nullára vagy az alá esik, a karakter meghal.

FEGYVERES/PUSZTAKEZES KÖZELHARC:

Kitartás, életerő: 

A karakter értékét úgy kapjuk meg, hogy a kitartását megszorozzuk 5-tel. Ha az életerő nullára vagy az alá süllyed, a karakter meghal. 
Ezen kívül a karakteren lévő páncél is számít, mivel az is visszafoghat valamennyit a sebzésből. A felszereléseket ide kattintva érheted el. 

A gyorsaság próbája:

A harc során nem mindegy a karakterek gyorsasága sem, mivel ez által tudnak egymás után akár többször is támadni, mint ellenfelük. 
Itt nincs külön képlet, csak egy táblázat. Mindkét félnek a gyorsaságát kell összemérnie egymással. Fontos megjegyezni, hogy ezeket a támadásokat egy körben játszhatod le, nem az van, hogy írsz, megvárod, míg a másik ír egy „megtámadtak” reagot, majd megint írsz, hanem egyetlen hozzászóláson belül ennyiszer támadhatsz, cselekedhetsz. Persze nem muszáj mindig az összes támadási lehetőségedet elhasználni, de előnyös. 

A két fél gyorsasága egymáshoz viszonyítva
Hányszor támadhat egy körben?
3x vagy többször nagyobb3x 
2x több2x 
Ugyanannyi/kevesebb1x 
 
A támadás: 

Ez az a cselekvés, amikor az egyik karakter megpróbál sikeres találatot bevinni a védekezőnek. Ezzel annyiszor próbálkozhat egy körön belül, amennyit a fenti táblázatban kiszámoltatok. 

Támadás: Ügyesség + közelharc d6 = támadási (találati) érték
Védekezés: Ügyesség + fürgeség + d6 védekezési (kitérési) érték 

Ha a támadási érték nagyobb, mint a védekezési érték, akkor a támadás sikeres. 
Ha a támadási érték kisebb vagy egyenlő a védekezési értékkel, akkor a támadás sikertelen. 

Sebzés - az erő próbája:

A sikeres találat után ideje a sebzést kiszámolni. 

Képlet: az előző számolásnál (támadás sikeressége) a támadó és a védekező közötti érték + támadó ereje  a védekező fájdalomtűrése + a védekezőn lévő páncél pontjai (de legalább 1 sebzés).
Végül: a védekező életereje (kitartás*5) - a támadó végleges sebzése (min. 1) 

Példa: X (támadó) ereje 8, az előző számolásnál 2-vel több pontot ért el, mint az ellenfele, Y, ezért összesen 10 az alapvető sebzése. Viszont Y fájdalomtűrése 6, valamint még egy 2 értékű páncél is van rajta, ezért csak 4 sebzést kap be. Y kitartása 2, azaz 2*5=10 életereje van, ezért a sebzés után már csak 6 marad.

TÁVOLSÁGI FEGYVERREL VALÓ HARC: 


hamarosan...
avatar
Northan
Adminisztrátor
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 575
Ebből IC üzenetek : 11
Csatlakozás ideje : 2014. Aug. 25.
Kor : 796

Felhasználó profiljának megtekintése http://starwarsfrpg.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.